wtorek, 24 marca 2020

Środa 25 marca



Witaj!
Na dobry początek zadbaj o dobry nastrój. Posłuchaj piosenki. 


Edukacja wczesnoszkolna
Wykonaj zadania zawarte w moim filmie dla Ciebie

Notatka do zeszytu z j.polskiego (kliknij na  w celu powiększenia):


[zdjęcie wykonanego zadania proszę o dostarczenie do mnie do poniedziałku 30 marca, przez umieszczenie  na dysku Google w folderze OPIS KWIATU. Proszę, aby zdjęcie to było nazwane numerem ucznia z dziennika: link do miejsca na dysku 



Edukacja matematyczna

Wykonaj zadania zawarte w moim filmie dla Ciebie


Notatka do zeszytu:



Zagraj w gry matematyczne i utrwal dodawanie i odejmowanie w zakresie 50. Staraj się zdobyć przynajmniej 5 ananasów. 

 lub jeśli masz już konto na Eduelo poćwiczcie w "quizach" w "matematyce" w zakładce "miary i pomiary" zadania z ważeniem i utrwalcie materiał z lekcji. 

Wychowanie fizyczne
Wykonaj improwizacje ruchowe (dowolne układy, ćwiczenia) do utworu „Wiosna” (Antonio Vivaldi), możesz zaprosić domowników do wspólnego tańca/ćwiczeń.



Zaczynamy pracę z Eduelo

Założyłam dla Was konta na eduelo.pl. Są tam dla Was quizy edukacyjne z różnych przedmiotów. Wysłałam waszym rodzicom loginy i hasła do Waszych kont. Czeka tam na Was przygotowane przeze mnie  zadanie domowe związane z temperaturą (należy je wykonać na piątek)  oraz test związany z ważeniem. Zanim przejdziecie do testu poćwiczcie w "quizach" w "matematyce" w zakładce "miary i pomiary" zadania z ważeniem i utrwalcie materiał z lekcji.  Zadania z testów i niektórych  zadań domowych będę oceniała. Zapoznajcie się z portalem i grajcie.
Ja będę widziała wasze postępy.  Poniżej filmik informacyjny: