środa, 1 kwietnia 2020

Czwartek - 2 kwietnia

Witaj!
1. Jaki masz dzisiaj humor? Uśmiechnij się!

2. Wejdź na Eduelo i wykonaj   "Zadanie na dobry początek"
Dzisiaj:
- będziecie wykonywali obliczenia w zakresie 100
- przypomnicie sobie budowę opowiadania
- napiszesz opowiadanie na podstawie historyjki obrazkowej
- przeczytacie wiersz z podziałem na role (modulując głos)
wypowiecie się na temat wiersza oraz na temat zachowania optymisty i pesymisty
– weźmiesz udział w ćwiczeniach ruchowych



Edukacja polonistyczna
Pomyśl, co wprowadza Cię w dobry nastrój?  Czy dana sytuacja wywołuje taki sam nastrój u wszystkich osób?   Od czego to zależy?


Przeczytaj  wiersz "Czemu wróbelku" z podziałem na role (modulując głos) - Podręcznik s. 59. Odpowiedz ustnie na pytania pod tekstem: 1, 2, 3. 


Wróbelek ma zawsze powody do radości, więc jest optymistą
Przeciwieństwem do optymisty jest pesymista.  

Lepiej być optymistą bo jest szczęśliwy, łatwiej osiąga wyznaczone cele, realizuje marzenia.




Jak myślisz, kto to mówi optymista czy pesymista?
1.     Pada śnieg, na pewno się przeziębię. 
2.     Idziemy do kina, pewnie film będzie nudny.
3.     Na jutro wiersz na pamięć, na pewno szybko się nauczę.


Odpowiedzi:
1.    Pesymista
2.    Pesymista
3.    Optymista

Optymista widzi szklankę do połowy pełną, a pesymista do połowy pustą. 


Wykonaj ćwiczenia w Ćwiczeniach - Ćw. 1-3, s. 68.

Następnie otwórz Podręcznik na s. 60, przyjrzyj się ilustracjom i przeczytaj pytania i wyrazy pomocnicze. Zapisz opowiadanie w zeszycie - pamiętaj o budowie opowiadania i akapitach. Zdjęcie zadania proszę zamieścić do wtorku na dysku google: https://drive.google.com/open?id=1qdDa34sDDcB661gpFWNqbbGvfkUAVdcg


Notatka do zeszytu:

Nauka zdalna
Piszemy opowiadanie

Zad. 1, s. 60 - Pd. 

Edukacja plastyczna
Narysuj pracę plastyczną pt.: Jak się dzisiaj czuję? - zdjęcie do poniedziałku umieść na dysku w swoim folderze. 

Edukacja matematyczna
Będziecie dodawać i odejmować w zakresie 100. 
Wykonacie dzisiaj zadania w zeszycie z Podręcznika.
Notatka do zeszytu:

Nauka zdalna
Ćwiczymy obliczenia w zakresie 100. 

Zad. 3, 4, 5 -  s. 29 - Pd. 

Zad. 3 i 4, s. 31 - Pd. 


WYCHOWANIE FIZYCZNE

Pamiętaj o ruchu. Poćwicz  dzisiaj przynajmniej 2 razy po 20 minut. Spróbuj zrobić i pokonać tor przeszkód, może masz możliwość poskakania przez  skakankę, rzucać miękkim przedmiotem do celu np. miski lub potańcz przy muzyce.