niedziela, 5 kwietnia 2020

Poniedziałek - 6 kwietnia

Witaj!
1. Wejdź na Eduelo i wykonaj   "Zadanie na dobry początek"


2. Posłuchaj uważnie  piosenki:

Co zrobić, gdy zdarzy się wypadek?
Dzisiaj:
– przeczytasz tekst i ocenisz zachowanie jego bohaterów
 weźmiesz udział w rozmowie o wzywaniu pomocy
– wykonasz ćwiczenia językowe
– przypomnisz numery alarmowe i sposób wzywania pomocy przez telefon
 będziesz określał godziny wraz z minutami 

Zadania  do wykonania są opisane w moim filmie dla Ciebie:



Obejrzyj film: 


Zapoznaj się z zasadami wzywania pomocy. Wydrukuj i wklej lub przepisz je do zeszytu z przyrody:
Nauka zdalna
Co zrobić, gdy zdarzy się wypadek?
Wzywamy pomoc! – zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej.
1.    Wybieram numer telefonu alarmowego (112).
2.    Witam się.
3.    Podaję swoje imię i nazwisko.
4.    Mówię, co się wydarzyło.
5.    Podaję adres zdarzenia.
Przećwicz z rodzicami rozmowę z osobą przyjmującą zgłoszenie o wypadku.
Obejrzyj uważnie film który zamieściłam na dysku google pt. „Niebezpieczne sytuacje”.


Notatka do zeszytu z języka polskiego:

Nauka zdalna
Co zrobić, gdy zdarzy się wypadek?
Ćw. 2, s 71- Ćw.
Zdarzył się wypadek, więc poinformowałem pana policjanta.
Zobaczyłem palącą się stodołę i szybko pobiegłem po pomoc.
Poprosiłam pielęgniarkę o pomoc, dlatego że skaleczyłam się.
Wezwałam pogotowie, dlatego że zobaczyłam na ulicy leżącego człowieka. 


 Obejrzyj na Eduelo prezentację pt. „Zegar i jednostki czasu”.

Następnie wydrukuj lub przerysuj karty pracy i wklej do zeszytu do matematyki. 
Notatka do zeszytu

Nauka zdalna
Wskazuję czas na zegarze.

Zapamiętam!
1 godzina to 60 minut
1 godz.  = 60 min
pół godziny to  30 minut
kwadrans to 15 minut
Zajęcia techniczne
Wykonaj zegar znajdujący się w Wyprawce (karta 10).  Poćwicz wskazywanie godzin wraz z minutami -  wykonaj zadanie 3, s. 33 w podręczniku do matematyki. 


Porównaj wyniki swojego doświadczenia: